És amor de veritat?
holaa, tinc 12 anys,
Porto un any enamorada d'un noi. M'agrada moltíssim, un dia, em van canviar de lloc i em van ficar al seu costat i estava tota vermella i amb el cabell em tapava la cara i buff...va ser horrible!
Però ara hi ha un altre noi que també m'agrada. I no sé quin dels dos decidir-me.
He llegit a una pàgina d'internet el significat del "amor de veritat" i diu que: és amor de veritat només si t'agrada una persona. L'amor de veritat,es aquell pel qual només pots estimar a una persona
Desde que vaig llegir allò, no s'havia ben bé de qui estava enamorada. No és sabia que no és amor de veritat. En fi... Es veritat que si t'agraden dos persones és amor de veritat?
Ajuda,petons!!! 😘😘😘😘😘
IESP

Hola Sensenom07!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
L'amor verdader dins d'una relació de parella inclou molts ingredients, com la confiança, el respecte mutu, l'admiració un de l'altre, la intimitat... i moltes altres coses que ajuden a construir l'amor de veritat.
A moltes persones els hi ha passat en algun moment de la seva vida que s'han sentit atretes per dues persones diferents al mateix temps, i no passa res. És importat que no et pressionis i dóna't temps per saber quin dels dos nois t'agrada més. Ja veuràs com a poc a poc vas aclarint els teus sentiments. Per fer-ho et recomanem que els vagis coneixent una mica més, interessa't per les seves aficions, per les coses que els hi agraden, etc. i vés veient si teniu afinitats i si, un cop vas coneixent-los millor, segueixen agradant-te tots dos o bé la balança ha decantat per un d'ells. No tinguis pressa!
Una abraçada i molts petons!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat