DITS XD
Hola, quan em poso els dits, em puc fer mal? Aixo pot fer que em deixi de baixar la regla, esque he començat a posarme els dits fa poc.. I nose res.. Quan vai acabar laltre dia de posam els dits vaig notar com un liquid en la vagina.. Que es aixo? I si em poso un boli o algo, pot passar alguna cosa? Esque vull posarme algo dins la vulva pero tinc por a q em deixi de baixar la regla o em passi algo.. No sento plaer quan em poso els dits.. Si em poso un boli o alguna cosa, em pot fer mal o passarme alguna cosa com x exemple q n em baixi la regla? Gracieees
IESP

Hola Anonim!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
Si no vas amb cura en introduir-te els dits, evidentment que pots fer-te mal. La vulva i la vagina són zones molt sensibles. Per això és important ser curosa, portar les ungles ben tallades i mantenir una bona higiene per evitar infeccions.
Amb la introducció dels dits dins de la vagina no deixarà de baixar-te la regla, no pateixis. I el líquid que et va sortir probablement era flux vaginal.
Si vols introduir-te alguna cosa dins de la vagina, sempre recomanem que siguin objectes específics per aquest ús, com les joguines sexuals. Si introdueixes un boli, pots fer-te mal i és poc higienic, ja que la seva funció no és aquesta.
Esperem haver respost a tots els teus dubtes!
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat