Consells per aprimarse
Hola! Tinc 14 anys i m'agradaria aprimar-me una mica, o sigui, treure la típica panxa. Faig 5 hores d'esport semanals SENSE contar les hores d'educació física a l'escola, vaig a entrenar hoquei dos dies a la setmana, una hora de entrenament físic de córrer i això i una altre de entrenament tècnic. Més el partit dels dissabtes. Tot i així no veig que hi hagi cap resultat. Intento vigilar una mica amb el menjar. Em podries donar algun consell? Moltes Graciès! :)
Sara Bujalance

Hola asdfgh! Veig que ets molt esportista! això està molt bé, de fet, fer esport habitualment és una de les pautes més importants tant per tenir una bona salut com per mantenir un pes correcte, i d'esport en fas bastant, així que per aquesta part molt bé! A part d'això és important que mengis de tot, variat i equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària. Menjant equilibradament i fent esport ja estàs fent tot el que pots fer per la teva salut i pel teu pes. Si veus que no pots aprimar és perquè no ho necessites! Amb 14 anys estàs en plena època de creixement, així que no has d'aprimar, has d'anar engreixant! Si no engreixessis, no estaries creixent! Així que t'animo a que intentis treure del cap aquesta idea d'aprimar, perquè no et fa falta i a que et miris amb bons ulls, aprèn a valorar-te positivament i a tractar-te bé a tu mateix/a! No maltractis el teu cos intentant aprimar-lo perquè no li cal! Gràcies a tu per escriure! Un petó!