canvi de classe ajuda <3
l'altre dia al canvi de classe vaig demanar si podia anar al lavabo, i pel passadis em vaig trobar al buenorro de 4t de la eso, estavem esperant per poder entrar i el lavabo de nois estava lliure i ell em va dir entra aqui si vols i aixi no has de esperar, i kuan vaig entrar ell tmb ho va fer i va tancar amb pestillo, es va llençar i ens vem liar, va començar a tocarme i jo a ell, total que al final vem acabar fent-ho pero no vem utilitzar preservatiu, pero tampoc es va correr, ara ell m'agrada molt i jo a ell, pero estem preocupats perque no m'ha vingut la regla, ajuda siusplau!!!
IESP

Hola C18!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Doncs si no vàreu fer servir preservatiu, hi ha risc d'embaràs no desitjat i no només això, sinó que també us heu exposat a contraure alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Si no t'ha vingut la regla encara, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per sortir de dubtes i en funció del resultat hauràs de prendre decisions importants i informar els teus pares i, evidentment, a aquest noi, ja que la responsabilitat serà de tots dos.
Esperem que per properes vegades, tot i el "calenton" del moment, feu servir preservatiu per a poder gaudir del sexe sense haver de patir després. Recordeu que el preservatiu no és una opció sinó una condició!
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat