Dono el pas?
Bé, fa uns mesos ja que tinc nòvio i ell es un any més petit que jo, tot i que la diferència no es nota i realment em sento preparada per fer-ho, és a dir, m'agradaria fer-ho i sé que ell també vol però sap que jo en un principi no em veia preparada. El cas es que jo encara sóc verge i ell no, com he dit abans ell és més petit que jo i aixó es una de les coses que més em fan tirar enrere, per què perdre la virginitat amb algú mes petit es bastant raro, crec. Aquest es un dels meus primers dubtes, però també hi ha d'altres.
Em fa un mica de por fer-ho, ja que emfa cosa que em vegi del tot despullada, pot ser no li agrada el que veu o potser no ho faig i no se, també el fet d'entregar-li gran part meva m'espanta.
Estic dubtan, per una part si vull però per l'altre hi ha els punt que em tiren enrere.Opinió siusplau, em pot servir molt
IESP

Hola Chopsuey!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
La diferència d'edat que expliques no té importància. Que els nois hagin de ser sempre de la nostra mateixa edat o bé més grans és un mite que socialment ens han fet creure, però hi ha un munt de parelles on la noia és més gran que el noi. Per tant, no et preocupis per això, si els dos us estimeu i us respecteu, no hi ha cap problema!
Referent a l'altra consulta que ens fas, si tens dubtes sobre si fer-ho o no, millor no córrer, potser encara no és el moment i val més anar a poc a poc que fer alguna cosa de la qual després puguem penedir-nos. No et pressionis i no vulgueu córrer, podeu començar més lentament, descobrint altres jocs amb els quals us ho podeu passar molt bé sense haver d'arribar a fer-ho directament.
Gaudiu d'estar junts i no tingueu pressa!
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat