Podria ser..? Confusa :S
Hola!! Tinc un petit dubte:
El altre dia estaba amb un noi i ens va entrar un calenton, ell volia fer l'acte sexual, i me la va posar pero li vaig dir que la treigues, osigui que me la va posar i me la va treure 1 cop, li vaig fer treure perque no volia perdre la virginitat en aquell moment ya que era nomes un calenton i no em volia arrepentir.
La cuestió es que; soc verge o ya no pel fet de que me l'haigui posat un cop?
Si resulta que ya no tampoc passa res però tinc una curiositat enorme i no em paro de menjar el cap!
Moltes gràcies, petons! sou molt grans!
IESP

Hola Anoniii144!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la teva consulta!
Primer de tot, enhorabona per ser capaç de dir no i parar en el moment que vas veure que encara no estaves preparada per fer-ho. No sempre és fàcil i tu ho has fet molt bé! Esperem que féssiu servir preservatiu, perquè com saps en el moment que els genitals (penis i vulva) entren en contacte sempre hi pot haver risc de contraure alguna infecció de transmissió sexual i d'embaràs no desitjat.
Referent a la teva consulta, es considera que una noia perd la virginitat quan ha experimentat la primera relació sexual amb penetració vaginal. Tot i així, has de saber que el terme “virginitat” és un concepte cultural i religiós, molt vinculat a les relacions heterosexuals (noia – noi).
Esperem haver resolt el teu dubte! :)
Una abraçada i molts petons!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat