Complexe.
Hola Adolescents,
Fa poc vau pujar un atricle en el qual sortia un noi amb uns mugrons molt més grans d'ho normal i preguntáveu si creiem que era fake o no.
Be, doncs. Jo, des de fa ja uns anys tinc els mugrons potser no tan grans però si semblants com al noi de la fotografía (sóc noia), i al llegir els comentaris (en els que la majoría deien que "feia fàstig") m'han fet sentir molt més acomplexada del que ja ho estava.
¿És que potser no és una cosa normal?
IESP

Hola Phoneix!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
De pits i mugrons n'hi ha tants com noies en el món. Hi ha noies que tenen els mugrons més sortits i d'altres menys, o fins i tot que gairebé no sobresurten, de diferents colors i grandàries, i tots ells són del tot normal! Això si, si et fan mal, canvia el seu aspecte o veus alguna cosa diferent del que hi veus normalment, sempre et recomanem una visita al metge perquè pugui valorar-ho.
És molt important que t'acceptis i t'estimis tal com ets! No deixis que els comentaris dels altres t'afectin i et generin complexes que tu no tenies!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat