Tampó
Hola!! Bueno com que arriba l'estiu magradaria saber com va un tampó, si tots es poden mullar, hi ha nenes que diuen que hi han diferentes mides, nose com saber quina tinc... etc.
Moltes gracies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La millor forma per a posar-te el tampó és que en primer lloc et miris els genitals i els coneguis. Un cop vegis l'entrada de la vagina aleshores ja només has de seguir les indicacions per a posar-te el tampó.
Et passo l'enllaç d'un vídeo que et pot ajudar:
Vr3X9EFqjsE
Pel que fa a les mides, no va en funció a la mida de la vagina, sinó que va en funció de la quantitat de flux que expulses, quant més flux més gros ha de ser el tampó, i quan menys flux, més petita ha de ser. Per a començar de totes formes comença amb el petit així poc a poc practiques la introducció del tampó i vas agafant confiança! Ja ens explicaràs com ha anat!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat