Masturbació i altres
UNA PREGUNTA.... M'AGRADA MOLT MASTURBAR-E PERÒ ÉS QUE MONS PARES M'HAN PILLAT I M'HO HAN PROHIBIT, QUE PUC FER?
UN DUBTE, SI ET POSES UN VIBRADOR REPRESENTA QUE DEIXES DE SER VERGE?
EN UNA BOTIGA ERÒTICA CONTROLEN EL TEMA DE SIS ETS MENOR O NO?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Els teus pares potser no han sabut com enfocar la situació i t'ho han prohibit, sovint el tema del sexe, a casa, incomoda i molts adults no saben com encarar la situació. Si vols els pots regalar un llibre que ha escrit la nostra companya Elena Crespi, es diu "Parlem de sexe a casa" i pot ajudar-vos a parlar d'aquests temes en família.
Pel que fa a l'ús del vibrador, no perdries la virginitat, la virginitat és un concepte molt religiós i cultural i fa referència a la pèrdua de l'himen a causa de la primera relació sexual amb penetració però no totes les noies tenen himen! Per tant, amb l'ús del vibrador, si tens himen, el podries trencar, si introdueixen el vibrador, però fins que no tinguis relacions sexuals no deixaràs de ser verge.
Les botigues eròtiques sí que controlen l'edat dels clients ja que es considera que les joguines sexuals són per a adults.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat