ajudaa siusplaau
Tinc 16 anys, i l'altre dia fent teatre, jugavem al joc de les pel·licules, allò que interpretes una pelicula. a mi em va tocar fer 50 ombres de grey, i el professor em va ensenyar com actuar, però al final de la classe, quan estava a punt de marxar, em va cridar al seu despatx i em va acosar sexulment,em va intentar despullar, jo li deia que pares, fins que va entrar una amiga i em va salvar, però ara li tinc pànic al sexe.
no el puc mirar a la cara, el vam denunciar, i la setmana que ve anem a judici. com puc superar la por que he agafat ensec???
mercii adolescent <3<3<3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per utilitzar el consultori! La situació que ens descrius és greu i és un delicte per tant, ja vas fer bé denunciant i anant a judici, ets molt valenta!
Pel que fa a perdre la por, intenta ser conscient que la situació que has viscut no forma part de la teva sexualitat, ha estat un fet puntual, intencionat d'una forma incorrecte, delictiva i pensada per la llei. Formarà part de la teva història de vida, i ara encara és molt recent, intenta envoltar-te de la gent que t'estima, i més endavant si veus que la situació t'acompanya sempre i que no pots relacionar-te amb calma i tranquil·litat amb altres persones per por, aleshores demana ajuda professional amb un/a psicòleg/a.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat