secret perillos
Hola, porto molts anys pensant com podría ensortirme, com podría explicar-ho y que hi podria fer al respecte. tot os sonarà a broma, com si estigues prenent el pel. hem fa molta por dir-ho y hem van recomenar aquesta pagina perque hem donarien una surtida i sería anonima.
El meu pare va tornar a casa cuan jo tenia 5 anys i per a mi no ha sigut un bon pare, tot al contrari,totes les nits ha volgut violarme pero fins fa 3 mesos no ho va aconseguir. Hem fa molta por, no se que fer, estic desesperada. es un home molt agresiu, no para d'aprofitar-se de mi i jo ja no se com negar-me. ajuda si us plau.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Esperem que aquesta consulta no sigui una broma, ja que si ho fos, seria de molt mal gust, hi ha gent que realment pateix aquestes situacions i no podem permetre que se'n faci broma.
Si la situació que expliques és certa, el primer que has de fer és explicar-ho a algun adult/a desconfiança, la teva mare, una germana, una tieta, etc... explica-ho. El que comet el delicte i l'abús és ell, no tu, tu ets la víctima en tota aquesta història. Un cop ho sàpiga algun/a d'aquests/es adults/es aleshores toca el pas més complicat, anar a denunciar l'acte d'abús a les autoritats pertinents. Un cop donat aquest pas, s'activa un protocol de protecció del menor i passes a estar en una situació de seguretat.
Per tant, omple't de valor i no t'amaguis, li hem de parar els peus!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat