Tinc els pits petits :(
Hola!!
El meu problema, es que tinc 14 anys i tinc la talla mes petita de pit. Totes les meves amigues tenen més pit, i n`hi ha una que molt, i jo no se què fer, perk sempre que anem a festes o aixi, elles es posen roba molt sexy i a mi em queda fatal. Elles em diuen que ja creixerà, que no m'amoini, pero m'agradaria saber si hih a alguna manera de fer-los crèixer.
Gràcies
IESP

Hola Ainaaaa!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que preguntes, si t'hi fixes rebem força consultes semblants a la teva per part d'altres noies. Això és perquè es tracta d'una preocupació comú, sobretot quan un està creixent i canviant. Com sempre diem, hem de donar temps al cos per a que es desenvolupi i es vagi formant, ja que als 14 anys aquest just comenca a canviar en moltes noies. Et diria el mateix que les teves amigues: que no et preocupessis per un aspecte del teu cos que encara ha de desenvolupar-se, i que recordis que cada cos és diferent. Si preguntem persona per persona, segur que tothom té alguna cosa a dir sobre el seu cos, però l'important és anar acceptant-lo a poc a poc.
Respecte al que preguntes per fer-los créixer, et diria que per alguna situació concreta (si has de dur un vestit, o per una festa especial) existeixen uns sostenidors amb "push-up" que omplen el pit i poden ajudar a tenir escot. Però quan vagis de festa, intenta posar-te roba que potencii els teus punts forts, ja que cadascú té els seus ;) Ja saps què és el que t'agrada de tu?
Espero haver-te ajudat Aina!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat