buaaaa dubtesss
hola! em podrieu ajudar.... porto 3 mesos am el meu novio avia pensat en fer sexe (penetrar)) i tal pero esqe em fa moltissima por... perque clar tots els seus amics u an fet i ell tambe u vol fer i em sento presionada i tal... i ho vull fer pero el problema esqe no em sento preparada i tinc moltissima por de que no m'entri perque mai me posat un tampó.. tinc moltissima por que no m'entri. que e de fer ? ia solcucio?
despres el meu pare no em deixa portarlo a casa, be no em deixa anar a labitacio amb ell, i clar no tenim lloc on anar, i mestressa moltissim.
apart qe em presoina bastan i qe tinc por que em deixi pk nncara no u vull fer
ajudeume siusplau... molts petons!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Potser et semblarem molt dures però... si et pressiona i tu no n'estàs segura, no cedeixis a la pressió, si et deixa et deixa però en el sexe, si NO vols una cosa no l'has de fer, i molt menys per por a que et deixi. Si encara no ho vols fer, no ho vols fer i ell ho ha de respectar.
La que hauria de preguntar-se si vol estar amb una persona que no la respecta ets tu. Ningú més.
Valora't, segur que vals molt i ningú pot forçar-te a fer res que no vulguis fer.
Una abraçada molt i molt forta!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat