Peso massa? com m'aprimo?
Hola :)
Volia dir-te que tinc 14 anys, medeixo 1,62 i peso 51 kg.
Estic massa grassa? o es el pes recomanat??
La meva mare diu que no menjo, però es que al moment de menjar mai tinc gana. Menjo molt (massa) de goleta (pipes, patates...) i no em puc aguantar, quan veig una bossa d'alguna cosa bona començo a menjar-m'ho, pero al cap de menjar-me'n poquet ja m'ha passat la gana i no me'n vull menjar mes. El problema es que no se si peso massa o ja es el pes que hauria de tenir... Respon-me si us plauuu
Sara Bujalance

Hola Aina! Per l'alçada que tens el teu pes és correcte, així que no necessites aprimar res! És impossible que estiguis grassa!. A més, has de tenir en compte que el pes no depèn només de l'alçada, també depén de l'edat, estil de vida, salut de la persona, edat, etc. És molt important que mengis correctament: fent 5 àpats al dia, menjant de tot, de forma equilibrada i fent esport habitualment. Fent tot això no cal que facis res més. I si t'alimentes correctament, veuràs com aquesta necessitat de picotejar es redueix, ja que això de menjar de goleta passa sovint per no alimentar-se prou bé. Si no fas els àpats complets i deixes al cos "amb gana" acabaràs picotejant. Així que menja de tot, equilibrat i fes 5 àpats. Molts petons!!