SÓC GAI?
Hola!
El meu problema és el següent:
Des de petit m'han agradat les noies i això... però fa uns quants anys vaig xafardejar per internet, i em vaig trobar un video porno gai. Total que quan el vaig acabar de veure, vaig veure un altre i aixi... Ara no tinc molt clar que es el que m'agrada, per un lloc m'excito molt quan penso en nois o miro fotos de nois, però per un altre lloc també sento algu per les noies. Tinc ja 14 anys, i vull saber que sóc, i que seré, em fa cosa que sigui gai i que als meus pares, germanes i familia, no els hi agradi...
Moltes gràcies!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. L'excitació sexual i l'orientació sexual són dues coses molt diferents.
L'excitació sexual, és l'excitació que sentim quan veiem quelcom eròtic, quan veiem la persona que ens agrada, etc... el cos s'accelera i sentim excitació.
L'orientació sexual respon a la pregunta "de qui t'enamores". Si t'enamores de nois i ets noi, ets homosexual, si ets noia i t'enamores de noies ets homosexual, si ets noi i t'enamores de noies, ets heterosexual, si ets noia i t'enamores de nois ets heterosexual i si t'enamores indiferentment de nois i noies ets bisexual. I tot això al marge de qui t'exciti o amb qui tinguis relacions sexuals!
Per tant, per a descobrir què ets, hauràs de deixar passar el temps i poc a poc aniràs descobrint de qui t'enamores, de nois i/o de noies.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat