Setmana de m****
Bona tarda,
Començo contextualitzant, porto com cosa d'un mes amb un noi de lio, la qüestió és que tot anava bé, el problema és que no parlem massa, m'assembla que li sóc pesada, per això no m'atreveixo a parlar-li. El primer dia que vam quedar en aquest pla em va dir que li agradava, ell vol mantenir això molt en secret perquè no vol que ningú s'hi fiqui. També he de comentar que hem fet altres coses (ja m'enteneu) i tot estava bé però porta uns dies molt "borde" amb mi. He parlat amb ell, diu que no li passa res. Es molesta tant en dissimular que fins i tot li dona mg a fotos d'altres ties i a les meves des de que estem en aquest pla no. Ja no sé com pendre'm això.
Què en penseu?
Moltíssimes gràcies per la vostra ajuda,
Un petó, Abril
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Aquesta consulta segurament encaixa més en l'apartat de psicologia, però no et deixarem sense resposta ;)
Si realment ell està estrany amb tu, el notes distant, etc... aleshores planteja't tu si vols estar amb algú que et fa sentir com et fa sentir ell amb la seva actitud.
D'altra banda, valora si no ets tu la que està mal interpretant accions que no tenen res de dolent... posar "m'agrada" a fotos d'altres noies, no és res dolent...tant tu com ell podeu tenir altres amics i amigues amb qui passeu bones estones i bons moments, això no significa que estigui passant res més enllà. si et sents gelosa aleshores parla amb ell, per què desconfies d'ell, per què no t'agrada que tingui amigues, etc...
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat