piits trauma
hola,sisplau ajudeumee
pues que a veure tinc 15 anys i encara no tinc quasi pits o sigui una merdeta k quasi ni es nota aamb res no tinc la regla ni molts pels a les cames aixi que puc suposar que vaug atrasada en general pero no aguanto mes e buscat milions de cops de lo de massatges exercicis...pero res i a mes esquee hem sento discriminadano puc fer res nohem puc posar biquini perque estic planano em puc comprar la roba no puc portar sostens nomes top mini mini sempre aprlende que algu ets aplana quan o tambe saps i les samarretes sempr ehem queenmalament llavors i totes tenen i jo no i no baixo mai a la piscina perque no vui que hem vegin perque les noies en tenen totalment desde els 10 aanys! cada any pensava tranquila a lestiu seguent segur pero segur que en tindrasi cada any es el mateix i ja no aguanto mes nose que fer estic desesperadaa no puc fer vida normali ningunnoi es sentira atret per una tia que no es tia perque una cosa es tindre poc laltre res i e pedut a esperança despres desperar tants anys! si us plau no hem digueu paciencia perque leperduda tota realent puc fer algu diuen que a algunes noies amb les pastilles anticonceptives creixen...?
a si la meva germana es va deenvolupar com dos anys avans de lo normal i te uns pits gegants aixo vol dir ue o noen tindre o que si te relcioo? la meva amre els te una mica mes petits que lo normal
gràcies per escoltarme i si us plau responeumee mersi <3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Ens sap molt de greu, perquè amb la teva consulta ens transmet una gran preocupació, sentim que ho estiguis passant tant malament.
Cada persona té el seu ritme de desenvolupament i no tothom es desenvolupa alhora (per sort). Dona temps al teu cos per a que es desenvolupi al seu ritme, tens 15 anys, encara et queden anys per créixer i segur que els pits se't desenvoluparan tard o d'hora!
No podem dir-te res més, no hi ha cap truc màgic que faci créixer abans, ni el cos, ni els pits, ni els penis, ni els llavis vaginals, res.... per tant, dóna’t temps!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat