soc ninfomana?
Hola, tinc 17 anys i era verge, hem feia bastant vergonya perquè tinc 17 anys i totes les meves amigues ja no ho eres, un dia parlant amb el meu millor amic li vaig confessar la meva angoixa de ser verge als 17, i hem va dir que si volia perdre la virginitat amb ell sense que ningú s'enterés. Vam quedar un dilluns festiu a casa seva, pero cuan vaig arribar hi habien dos amics mes amb ell, jo pensaba que marxarien pero no, hem van proposar que ho fessim els 4 a l'hora. Ami hem feia cosa perque no ho habia fetamb ningú, pero el meu millor amic va treure unes cerveces i com no estic gaire acustamada a veure hem va pujar bastant i ens vam ficar al lio. M'enrecordo de tot al principi no m'agradaba hem feia mal i sentia moltissima vergonya peró despres li vaig agafar el gustillo i inclos cuan ells volien parar jo necessitaba mes inclos m'en recordo que vaig fer sexe oral i anal amb els tres. Desde aquell dia cualsevol cosa m'exita i tinc la necessitat de probar mes coses inclos m'he plantejat el sado. M'hauria de preucupar per tenir 17 anys i tenir aquests pensaments? Soc ninfomana?
IESP

Hola Cartolina123!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Amb el que expliques, has de tenir en compte que:
- Nimfòmana (o addicte al sexe) és una persona que cada cop que té ansietat necessita tenir relacions sexuals amb qui sigui/on sigui per reduir-la, no algú que li agradi molt el sexe.
- L'alcohol pot fer que perdem la vergonya, però també que no tinguem consciència del risc o que fem coses que realment no volem. Intenta tenir relacions sexuals sense estar sota l'efecte de l'alcohol i així seràs tu mateixa i ho recordaràs tot.
- Que tinguis curiositat i ganes 'experimentar no és pas dolent! L'únic que has de recordar és que has de fer el que vulguis, amb persones que et respectin i vulguin que estiguis bé :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat