Masturbació nois
Bueno sóc una noia que ja he fet palles i així però sempre em fa por a l'hora de baixar els pantalons. Osigui pel tema botó dels pantalons i això..és una xurrada però em preocupa..si saps algunes tècniques m'ajudaries:)
I també, a l'hora de xupar-la, si no vui tragar què faig?
Gràcies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Et responc a les dues preguntes:
1. Quan dius que et fa por baixar els pantalons pel botó, ho dius per si li fas mal a l'altre persona? Bé, penso que algún dia pot passar-te que al treure els pantalons puguis rascar a l'altre, però no seria un gran mal. El mateix pot passar si algú et treu els sostens, o al treure's una sabata, sobretot si anem amb presses. Penso que el millor és que vagis amb compte, com quan treus un botó de la jaqueta!
2. Si tu no vols empassar el semen, està clar que no ho has de fer. Això és una pràctica opcional i ets tu qui decideix si realitzar-la o no, d'acord? El noi pot ejacular en un paper o a la mà, per exemple.
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat