2 coses
1.Quan puc masturbarme? Tots el dies tinc els meus pares i al meva germana damunt es imposble fer-ho. Que faig?
2. No me liat encara tinc 13 anys i totes les meves amigues san liat, ademes man demanat nois lio i nose com puc fer-ho!
IESP

Hola Andrea!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
1. Doncs hauràs de buscar un moment d'intimitat: quan no hi siguin els teus pares, al migdia, al lavabo... Segur que si hi penses, trobes maneres de tenir la teva estona :)
2. Cada persona té el seu ritme i no cal que et pressionis. Lia't amb algú quan estiguis preparada i et vigui de gust, no en funció del que facin els altres, ja que sinó no és divertit... El dia que t'agradi algú, ja pensaràs si t'hi lies o no, però sense presses, ja que hi ha temps per tot!
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat