alimentacioooo
NO se que em pasa pero cada cop menjo menys, no tinc gens de gana i menjo perque m'obliguen. Si no em vigilen deixo el que em sobra del plat i no m'ho menjo... Però per una altra banda quan veig coses dolces no em puc resistir i m'ho voldria menjar absolutament tot... A més estic prima i ho sé... Que em passa?
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. Pel que expliques sembla que portes un temps passant-ho malament amb l'alimentació. És bastant probable que el fet de no menjar i no tenir gana et porti a tenir aquesta "necessitat" de menjar coses dolces, de fet, aquesta "necessitat" pot tractar-te d'ansietat. La millor manera d'evitar patir aquesta ansietat per les coses més dolces és menjar correctament i de manera suficient. Fent 5 àpats al dia, menjant de tot i de forma equilibrada pots reduir el nivell d'ansietat. Crec que seria convenient que parlessis d'això que t'està passant amb els pares, de cara a evitar que es converteixi en un problema més gros. Parla amb ells, ja veuràs com t'entendran i faran tot el possible per ajudar-te a sentir-te millor. Molts petons!!