Per què em passa això?
Hola! Som una noia de 16 anys i de fa uns mesos estic de rollo amb un noi un anys més gran. Jo ja havia estat amb altres nois i ja m'havia liat i això, però per ell he estat la primera noia amb qui té algo. El problema és que m'agrada quan ens liam, m'agrada quan m'acaricia, quan em besa els pits, quan em toca allà... però jo no puc fer el mateix. És a dir, m'agrada liar-me amb ell, però quan ve el moment de fer-li una palla (ja que no trob just que ell es mati per fer-me arribar a l'orgasme i jo no fer res) no m'agrada. No puc suportar-ho! No és que em faci oi, simplement que ni em ve de gust ni "el cos m'ho demana". Per què em passa això? És normal? Amb altres nois que he estat m'ha passat el mateix: m'agrada liar-me amb ells, i m'agrada que em toquin, però no m'agrada tocar a mi. Per què?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Per començar, recorda que no has de fer res que tu no desitgis, d'acord?
Però sí que és cert que, amb el temps, si et lies amb un noi i mai el toques, pot trobar-ho descompensat o injust, com tu dius.
Això que et passa, pot estar relacionat amb com et veus TU mateixa quan toques a l'altre? Ho dic perquè hi ha noies que els fa vergonya o es veuen d'una manera negativa, com si estiguessin fent una cosa bruta o dolenta. No se si és el teu cas, però per donar una idea!
També et diria que intentis no capficar-te molt, ja que és molt probable que amb el temps agafis més confiança i més ganes de tocar a l'altre persona. A més, és molt plaenter veure a l'altre passar-ho bé i estar còmode, no creus?
Pren-te el teu temps! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat