Bisexual?
Hola! Fa molt de temps que sento com un "atracció per les pesones del meu mateix sexe.
M'agraden els nois, pero a l'hora del sexe i tot aixó m'agraden les noies. Soc bisexual, lesbiana..? Estic confossa. GRàcies!
IESP

Hola Anònima!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
L'adolescència és una etapa plena de dubtes i aprenentatges. És molt lògic i habitual que en algun moment puguem dubtar sobre si ens agraden els nois o les noies. De totes maneres parles d'excitació i no d'enamorament, i el que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem i no amb qui ens excitem.
No passa res perquè tinguis dubtes. No cal forçar res ni donar-hi massa voltes. De mica en mica aniràs veient si t'agraden més les persones del mateix sexe o del sexe contrari. No pateixis!
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat