Com puc sobreviure a l'amor?
Hola,
Fa temps que aquesta pregunta em volta pel cap, com puc sobreviure a l'amor?
A mi m'agrada un noi. Però aquesto noi no li agrado. El pitjor es que la meva millor amia està enamorada del noi que m'agrada, i ell està enamorada d'ella. Que faig? La deixo de parlar?
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Entenem com et sents, a vegades l'amor no és correspost i això és difícil d'assumir, però no ens en queda una altra. No podem forçar que una altra persona tingui els mateixos sentiments que nosaltres, hem de respectar-ho i acceptar-ho. Al començament pot resultar complicat, però amb el temps aniràs veient-t'ho d'una altra manera i et serà més fàcil de portar.
Per què hauries de deixar de parlar amb la teva millor amiga? Què t'aportarà? Valora si realment val la pena impedir que estiguin junts si s'han enamorat un de l'altre. Pot ajudar-te posar-te en el seu lloc i pensar que t'agradaria que fes ella si estigués en el teu lloc. Pensa que no podem controlar de qui ens enamorem.
Una abraçada i ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat