love
Ola soc una noia que continuamen perdo pes, jo apart no menjo mes aviat no tinc gens ni mica gana els meus pares m'obliguen pero quan estic sola u llanço. No puc menja perque no tinc gana tot aixo vaig començar aquest estiu que menjava i u treia.Pero ara cada dia tinc menos gana i la meva mare esta farta de dirm-he que menjo. I avans tot era al reves menjava molt i la meva mare mavia de dir que paro. Jo estic preocupada qe no sigui anorecxica o bulimia.
Siusplau ajudem estic preocupada
Sara Bujalance

Hola love! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Pel que expliques portes una època passant-ho malament amb el menjar, entenc com et deus sentir, quan algú passa pel que estàs passant tu ara es pot fer molt dolorós. A l'adolescència és normal tenir dies amb més gana i dies amb menys, però si la situació és permanent i t'ho fa passar malament, com és el teu cas, pot estar indicant-nos que hi ha alguna cosa a nivell interior que no va bé. El millor que pots fer és parlar-ne amb els pares, ells t'ajudaran a sentir-te millor i faran tot el possible per ajudar-te. Sé que pot ser difícil parlar amb ells d'això, però ja veuràs com t'entendran bé i t'ajudaran, busca un moment en el que estiguis prou tranquil.la com per poder explicar-los, i si veus que cara a cara et costa molt pots provar d'escriure'ls una carta per a que la llegeixin quan tu no hi siguis, com ho veus? Molts petons!!