Es normal...
Hola,
Hos explico. bueno es que al meu insti hi han centenars de tios bons, i m'he enamorat o no se que he fet de4 tios. Un és de 15 anys, i els altres no son com "perfectes" M'atrauen d'una manera especial i no trobo cap ideal... No se si m'enamoro molt facilment po esque estan massa bons.
I asobre, amb 13 anys és normal no haver-se liat?
Ajuuudeu siiiusplaaau!
IESP

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per escriure'ns!
Una cosa és l'atracció física i l'altre l'enamorament en si. Valora si realment estàs enamorada o simplement t'agrada com són físicament. Has de tenir en compte que sovint quan coneixem a una persona la nostra percepció d'aquesta pot canviar, sigui en positiu o en negatiu, en funció de moltes variables. Amb això et venim a dir que el físic no ho és tot i hi ha moltes altres coses que fan que ens enamorem d'algú. Tingues present que la perfecció en termes absoluts no existeix.
Que no t'hagis "liat" amb ningú amb 13 anys és completament normal. A cada persona li arriba el seu moment i no cal tenir pressa ni sentir-se pressionada socialment per fer-ho.
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat