el noi ideal
Com se que el noi que m'agrada és l'ideal per perdre la virginitat?Les meves amigues sempre m'han dit que el primer noi ha de ser especial i no cualsevol. Com puc saber qui és l'ideal?
IESP

Hola Carlota3!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
Més que parlar del noi ideal, és important que comparteixis aquest moment tan especial i íntim amb aquella persona que tu vulguis, amb la qual et sentis realment preparada, i que mútuament us respecteu.
I com ho sabràs que estàs preparada i que aquest és el noi amb el qual vols compartir aquest moment? Doncs perquè tu mateixa ho notaràs, no és una decisió que es prengui en un dia. Més aviat és el resultat d'un procés i d'un creixement, on la persona va experimentant amb la seva sexualitat fins que sap que vol fer un pas més. És molt important la confiança mútua que us tingueu, i que arribeu fins on tots dos estigueu d'acord.
Esperem haver-te pogut ajudar una mica!
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
wwww.consultajove.cat