situació "rara"
Bona tarda!!
M'agradaria ser totalment anònima.
Mira tinc 16 i el meu novio 18, portem ja un any i hem intentat fer-ho algunes vegades. Osigui estem al llit i juguem i ens masturbem, ens divertim molt i passem l'estona... i els dos volem fer-ho i les ganes estan, així que ell es col·loca el preservatiu quan jo estic prou lubricada (els dos som verges). Aleshores arriba el moment de la penetració, i es just un instant que el penis se li baixa de cop!! Així de cop, just en el moment!! Ja ens ha passat tres cops.. ell es ralla moltissim i jo l'animo, perquè no te la culpa ell, no? Però jo també em menjo una mica el cervell.. No sabem que fer
Perquè passa això? Què podem fer? És terrible, volem però no podem. Ajuda si us plau:)
Moltissimes gràcies per adelantat, moltes moltes gràcies!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que expliques, sembla que els nervis estan força presents en el moment que començarà la penetració, ja que quan es perd l'erecció d'aquesta manera (on no hi ha cap malaltia física pel mig), sol ser degut a l'ansietat. T'he de dir que el que li passa al teu novio és més habitual del que penseu, ja que molts nois també tenen por a la seva primera vegada i el cos ho demostra d'aquesta manera. És a dir, si una noia està nerviosa, veurà que la musculatura de la vagina està tensa o que no lubricarà; si és el noi el que està nerviós pot passar que trigui molt poc en ejacular o que perdi l'erecció ràpidament (com li passa a ell). Seria positiu que parleu sobre si hi ha alguna cosa que l'angoixa, com la possibilitat de fer-te mal o que hi hagi un embaràs, per exemple.
A més, us diria dues coses: la primera és que proveu de canviar la postura que heu fet servir fins ara, ja que potser la manera com estaveu posats pot fer que ell pensi que et farà mal; la segona és que ell intenti posar-se un preservatiu quan estigui sol masturbant-se, per a que s'acostumi a la sensació.
Penseu que això que us passa és habitaul i és normal que estigueu un temps intentant que tot rutlli bé! Si passen uns mesos i veieu que res canvia, et diria que em tornessis a escriure personalment a hgale@iesp.cat, per a poder ajudar-te millor, d'acord?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat