PLAER...
Hola, sóc noi, i us estic molt agraït per l'ajuda que ens doneu!
Bé, el cas és que, quan em masturbo jo sé que hi ha nois que poden retirar-seel prepuci moltíssim, però jo puc destapar-me al complet el glande però se'm queda com la pell a sota i arrugada, no com a alguns altres que se'ls retira i se'ls queda completament estirada... Llavors a mi no em fa mal, però voldria saber si això pot suposar un problema per a mi o si no?
També és que tinc el testicle dret un pèl més baix que l'esquerre però jo sempre havia sentit que era al revés, que era el testicle esquerre el que estava més baix...i no sé si això és dolent?
I que a vegades intento aguantar l'orgasme (paro de masturbar-me un moment), però és com que és massa tard o algu i em surt el semen i després quan vull tornar ja tinc una sensació que és com si no pogués, com el que em passa després d'arribar a l'orgasme però sense haver-hi arribat... i m'agradaria saber per què a vegades em passa això...
Moltíssimes gràcies, sense vosaltres no sé què faria...perquè em dóna bastant de corte preguntar-los-hi als meus pares
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per les teves paraules d'agraïment, ens animen molt a seguir treballant resolent els vostres dubtes!
Pel que fa a la pell del penis, si aconsegueixes enretirar-la i descobrir del tot el gland i no et genera cap molèstia ni dolor ni res, no hi ha cap problema. De totes formes si vols quedar-te més tranquil pots anar al metge i demanar que vols que valorin si tens fimosi o no, sovint si hi ha massa pell sobrant és millor fer una petita intervenció i treure-la, però ho ha de valorar un metge.
Pel que fa al testicle més baix...no passa absolutament res, si et fa mal o et molesta, comenta-li al metge també, però no té perquè ser res dolent.
Pel que fa a l'orgasme, els nois teniu el Punt de No Retorn, i es aquell punt que si el passes ejacules encara que deixis de tocar-te, i si pares just abans, no ejacules, intenta detectar-lo i així podràs jugar amb la masturbació com més t'agradi! Un cop ejacules o tens l'orgasme és normal no poder continuar, necessitaràs un temps de repòs (període refractari) per a tornar a començar.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat