Pastilles
Hola!
Ahir ho vaig fer amb el meu nobio i al acabar ens vam adonar que el condo estava trencat i vam anar de seguida a la farmacia i em vaig pendre la passtilla del dia despres. La meva pregunta es quan mha de venir la regla? Al cap dun mes dhaver pres la pastilla?
Tambe volia aprofitar per preguntar si les pastilles anticonceptives, que et prens cada dia te les poden vendre sense recepta i si hi ha algun risc en algun dia concret i el preu que tenen.
Moltes gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Segurament ara ja et deu haver vingut la regla i ja deus estar més tranquil·la. Depèn del cos i del moment del cicle en el que estiguis et baixarà la regla abans o després. Si encara no t'ha baixat la regla i vols sortir de dubtes fes-te una prova d'embaràs.
Pel que fa a les píndoles anticonceptives te les ha de receptar el ginecòleg ja que dependrà del que necessitis te'n receptarà unes o altres, també haurà de fer un seguiment dels efectes que et produeix i valorar si en algun moment s'han de canviar.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat