La meva vagina
Hola, tinc un dubte bastant gran, mira, tinc por a fer-ho amb el meu nòvio perquè un noi (l'únic) que m'ha posat els dits, quan ho vam deixar, em va dir que al ficar els dits, el tenia rugós per dintre i que feia asco, que era rara, asquerosa, etc, vull saber si són aixi, o simplement es veritat que sóc rara, siusplau ajuda, tinc por de que el meu novio al fer l'acte ho noti aixi i m'agafi fàstig! mercii, petons!
Anissa Ouali

Hola!!!
Ni ets rara, ni fas fàstic, ni asquerosa ni res de tot això. Segurament quan aquest noi et va dir això era més pel dolor de la ruptura que per res més.
L'interior de la vagina està rodejat de musculatura i el seu tacte pot ser una mica rugós i juntament amb el flux vaginal, generalment és una zona humida. El fet que t'estiguis fent totes aquestes preguntes és perquè els genitals femenins per dintre no és veuen i tampoc fem l'esforç per veure com son els nostres genitals per fora ni per dintre, per això és molt important que tu mateixa vagis descobrint aquesta zona del teu cos, amb l'ajuda d'un mirall per exemple.
El teu novio no t'agafarà fàstic, els teus genitals son una part del teu cos, que podeu anar descobrint també junts!
Espero haver-te pogut ajudar! Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali