No m'agrada fer-ho...
Hola, tinc 17 anys i vaig perdre la virgintat amb 14. M'en arrepenteixo molt, perquè no vaig sapiguer dir-li que no en aquell moment i realment no estava preparada ni tampoc volia, però ell era el meu nòvio en aquell moment i tenia 17 anys i em feia por que em deixes per això.
El problema que tinc és que no m'agrada fer-ho. Només em va agradar amb aquell primer novio que vaig tenir i no va ser fins que ja ho haviem fet varies vegades.
El següent amb el que vaig estar sempre ho volia fer, dia que quedavem dia que ho haviem de fer, i si li deia que no s'enfadava i llavors jo acabava cedint, i va ser a partir d'aquest moment que em va deixar d'agradar. Molts cops ho vam fer sense que jo estigués lubricada perquè a mi no em venia de gust, i per aixó em feia mal i l'endema tenia la vagina com inflada i em feia molt de mal.
El problema és que ara per molt que vulgui, no m'agrada i fins i tot a vegades m'arriba a fer mal. Porto un any amb el meu nòvio i vam esperar 6 mesos a fer-ho ja que li vaig explicar això i em va dir que volia anar amb calma i que ho fessim quan estigues segura de que volia. Però ho hem fet varies vegades i ho passo malament. Just en el moment abans de fer-ho tinc ganes però desprès em fa mal i no m'agrada, fins al punt que he arribat a plorar algun cop quan ho estavem fent.
No sé per que em passa ni si hi ha alguna manera de solucionar-ho.
Gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Amb la teva consulta hi ha dos temes que ens agradaria comentar amb tu:
El primer de tot, és la importància de saber dir "no" i ja hi has posar remei, amb aquesta nova parella amb qui estàs ara ja li has explicat el que va passar i t'ha respectat. Ara bé, podria ser que el teu cos segueixi amb por de tornar a patir el que va patir, dolor, infamacions, mal regust, cedir, etc... i ara com a mecanisme de defensa es "tanqui" fent que la penetració sigui dolorosa.
I aquest és el segon tema que volíem comentar-te: el dolor. La musculatura de la vagina, el sòl pelvià, a vegades pot contraure's involuntàriament per evitar el dolor i protegir-se. El cos amb el dolor es defensa i si la penetració és (o ha estat dolorosa) per a tu, el teu cos es contraurà per no sentir més dolor.
T'adjuntem l’enllaç d'un article que una companya del consultori, la Mariona Busto, va escriure sobre el tema
Esperem haver-te ajudat a entendre una mica el que pot estar passant, si necessites ajuda més especialitzada, ja saps on ens pots trobar.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat