Ulleres i petó
Hola!! Tinc 13 anys i tinc estic surtint amb un noi. El cas es que surtim junts però no ens hem fet cap petó a la boca(a la galta,sí) Ell a vegades em pregunta..."ens fem un petó" jo no li contesto, passo d'ell o bé dissimulo. Però no podem estar totala vida aixì sense dónar-nos cap petó!
Jo no vull dónar-li petons perquè porto ulleres i ell no... Si li fés un petó,ens xocariem per culpa de les ulleres. Aquest noi m'agrada molt i si em trec les ulleres sóc molt lletja i no voldriia sortir amb mi...no puc possar-me lentillas segons el metgr dins que tingui 18 anys. Bueno, què faig? Li dóno petons? Si em trec les ulleres sóc molt lletja... Què faig? Eooo! Ajudaaa💞💞merci☺️
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Ens encanta la teva consulta, és molt tendre. Realment, pensa-ho bé, si ell està amb tu, no serà per les teves ulleres, serà per li agrades tu, amb ulleres i sense. Segurament no estàs acostumada a veure't sense ulleres i per això no t'agrades, però lletja segur que no ets!
Si tu tens ganes de descobrir el que es sent amb un petó als llavis, podeu provar de fer-vos un "pico" i si t'agrada i et sents còmode i vols, podeu fer-vos un "pico" una mica més llarg... Si no tens ganes o no vols fer-te encara cap petó als llavis amb ningú, ell ho haurà de respectar, però estaria bé que li contestessis o li expliquessis el que et fa por de fer-vos un petó, sinó algun dia deixarà de preguntar-t'ho.
Tot és veure com et sents i descobrir si les ulleres realment són tan incòmodes ;)
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat