vull amprimar-me
Hola, tinc un problema, sóc una noia que pesa uns 47kg i faig 1'70... em vull aprimar uns quants kilos però sense fer dieta.. algú em pot ajudar?
Sara Bujalance

Hola onlysmile! No has d'aprimar absolutament res! El teu pes és, fins i tot, baix per la teva alçada, així que res d'aprimar! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport. A part d'això no cal que facis res més per estar bé. Et recomano també que parlis d'aquesta preocupació pel pes amb algun adult de confiança com els teus pares. Si estant en el pes que estàs vols aprimar potser és que no estàs veient el teu cos com ho és realment, així que és convenient que parlis d'això amb algun adult que t'ajudi a sentir-te millor i a evitar que aquesta preocupació pel pes es converteixi en un problema. Un petó molt gran!!