Pit..ajuda
Hola, mira el meu problema és que quan tenia com uns 12 o 13 anys (ara tinc 16)(la veritat no sé que estava pensant) em vaig rascar el pit i ara el que sé que tinc és que tinc com una crostra al pit pero al mugro i no se... em fa tanta vergonya explicar-ho a algú. És horrible i la gent que estimo no vull que pensi malament de mi perquè ja els he fallat moltes vegades...
Em vaig ficar crema de jojoba pero "me arde" una mica al ficarmu i nose si es perquè m'està afectant positivament o millor no. Pero si noto que quan tinc el sostenidor ara em rossa una mica al pit, que avans aixo no em pasava..es raro..va bé realment aquesta crema de jojoba?
Que puc utilitzar per recuperarme?
he investigat i tinc moltisiima por perque podria agafar cancer de mama o mastitisi..nose. Pudria explicarli a la meva millor amiga i que ella macompanyes al metge com a molt?? ke daki poc fara 18 anys, pero als meus pares no vull perquè ja he dit, no vull que es portin una altre decepcio ni que pensin malament de mi..
No vull que la demés gent sigui infeliç com jo ho sóc ara perquè m'he torturat molt aquest anys pensant que perquè vaig fer allo tan raro..
Siusplau altres alternatives?
Solucions o tractaments?
AJUDAA!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El que importa ara és que aquesta ferida que tens es curi bé, per això hauries d'anar al metge, un dermatòleg (especialista de la pell) per a que pugui valorar quin seria el millor tractament per a tractar una ferida al mugró (ja que la zona és molt delicada).
Deixa de buscar informació per internet i ves al metge, internet no t'ajudarà a curar.
El fet que tinguis una ferida no significa que fallis a ningú, si et preocupes per recuperar-te no fallaràs a ningú, i a qui menys t'ha de preocupar fallar és a tu mateixa! Estima't i cura la ferida aviat, no esperis més per anar al metge!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat