Dits
Hola, l'altre dia vaig quedar amb un noi i em va ficar un dit. Fins allá tot bé, pero quan vaig arribar a casa meva, tenia les calçes tacades de sang, m'ha pogut fer una ferida o m'ha trencat una mica el himen?
No se si segueixo sent verge o no. Es normal que la primera vegada que te'ls fiquen surti sang?
Moltes gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És possible que hagi fracturat una mica l'himen. Això no significa que hagis deixat de ser verge, ni molt menys!
La virginitat és un constructe, i antigament es valorava la virginitat per l'existència o no d'himen. Actualment la virginitat es considera que es perd el primer cop que tens relacions sexuals amb una altre persona, i cadascú ho considera a la seva manera, hi ha gent que considera que practicar sexe oral amb una altre persona ja és perdre la virginitat, el primer cop que es fa sexe anal o el més estès, el primer cop que es tenen relacions sexuals amb penetració vaginal.
Per tant, no t’amoïnis, si el sagnat va parar, no passa res, si segueix, el millor és que vagis al metge i expliquis què ha passat.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat