piits
Tinc 13 anys i no em creixen els pits, soc prima i alta. Com puc fer perque em creixin? Necessitu ajuuda sisplau. Si pot ser que creixin rapid
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No existeix una màquina que pugui fer que el desenvolupament se'ns acceleri, no tinguis pressa, el teu cos, per sort, es desenvoluparà poc a poc (imagina't que ho fes de cop...quina por!).
D'altra banda, si ets de constitució prima i alta, el més normal és que tampoc tinguis massa pit, les imatges de les revistes són falses i estan totes retocades per ordinador, no és real!
Intenta acceptar els canvis que va tenint el teu cos, i valora't no només per la mida dels teus pits o la teva aparença física, valora't per com ets tu!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat