Amics amb dret
Holaaaa, Jo i un amic meu ja ho portavem tenint sexe desde fa uns anys (2anys), tot va començar perque voliem probar que es sentia .. i com teniem molta confiança vam provar-ho .Fa unes setmanes vam estar parlant de deixar de tindre sexe , perque jo m'estava enamorant d'ell i ell de mi, i no voliem que aixo passes.Pero jo el trobo a faltar alla abaix i no vull fer-ho amb una altra persona que no sigui ell. ¿Que puc fer, perque tot torni a ser com abans?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És difícil tornar a estar com abans si heu vist que esteu sentint més que amistat l'un per l'altre, 2 anys és molt de temps, per tant, és normal que el trobis a faltar, no només allà a baix, sinó també el compartir moments i descobrir coses amb ell, etc...
Ara bé si us esteu enamorant i no voleu estar junts perquè us esteu enamorant, la decisió ja l'heu pres. Ara bé, després del pas que heu donat, heu de saber que si decidiu seguir tenir relacions sexuals entre vosaltres les coses no seran com abans i seguireu sentint més l'un per l'altre, ja que el sexe mai va sol, sempre va acompanyat d'afecte, de carinyo i d'intimitat.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat