dubtes!
Hola! Tinc uns dubtes per resoldre...
El meu novio m'ha fet sexe oral, pero ho hem fet sense el preservatiu de noia, i jo no m'he fet cap analisi per veure si tinc cap enfermetat, en teoria no, perquè no he estat amb cap noi mes, i ma mare no en te res que m'hagi pogut passar, hem fet malament? O podem seguir-ho fent sense res?
Gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si esteu en una relació estable i només teniu relacions sexuals entre tu i ell, no té perquè passar res, el risc d'infecció en una situació tan controlada com la que ens comentes és molt difícil contagiar-se res. Només ves amb compte si tens una infecció d'orina o fongs vaginals (si et pica molt molt la part interna de la vagina), ja que aleshores sí que li ho pots contagiar, sinó, és molt difícil en una parella amb exclusivitat sexual.
Si tenir relacions sexuals amb penetració, això sí, utilitzeu el preservatiu ja que heu de vigilar amb l’embaràs també!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat