masturbació
Hola!
tinc 14 anys i soc una noia. Mai he arribat al orgasma, ni amb el meu novio ni jo sola. Cuan oh faig sola em masturbo el clitoris i sento molt més plaer jo sola, pero cuan estic apunt de arriba i sento molt de plaer, el meu cos fa que vulgui parar de masturbarme, llabors acabo parant abans de que arribi el orgasme.Perquè em passa aixó?
IESP

Hola Andrea!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la confiança!
Vas molt ben encaminada estimulant-te el clítoris i anant descobrint de mica en mica, quines són les zones que et produeixen més plaer. Com saps, el clítoris és l'òrgan més sensible i el que, amb una bona estimulació, fa que arribem a l'orgasme.
Tot i així, no és l'únic que ens ajuda a aconseguir-ho. El cervell també hi juga un paper importantíssim, ja que si estem incòmodes, preocupats o amb pors, és molt difícil deixar-se anar i gaudir plenament. Nosaltres ens preguntem, per què t'atures? Què et preocupa? Has provat de no parar i deixar-te anar per veure què passa?
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat