Urgeeenn
Porto 7 dies amb la regla es normal?? Em va venir per primer cop el any passat.El mes passat no em va venir pot se k aket cop em duri el doble per aixo??m estic comensan a preucupa
IESP

Hola 12345678!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per la teva consulta.
Es considera que un cicle menstrual és normal quan es presenta entre 23 i 35 dies, i és freqüent que hi hagi cicles irregulars durant els primers anys de regla. La duració de la regla és de 2 a 7 dies, cada noia és diferent. Per tant, que faci 7 dies que tens la regla està dins de la normalitat. De totes maneres, si veus que s'allarga molts més dies i que tens moltes irregularitats menstruals, sempre recomanem una visita al ginecòleg per tal que pugui valorar-ho i quedar-te més tranquil·la de que tot funciona dins de la normalitat.
Una abraçada!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat