Unions dinàstiques😔
Avans de tot moltes gracies per aquest consultori!! Sou la pera i feu molta falta!!
Es dificil d'explicar...
Estic enamorada del meu germanastre i no es una tonterieta d'adolescent ja fa gairebe 4 anys. He intentat obliddarlo amb altres nois pero sempre hi ha un pensament que hem diu:"amb ell seria millor". I llavors tot s'en va a orris amb l'altre noi. Jo li e dit ja dos o tres cops pero ell... Simplement diu k la diferencia d'edat es massa gran(jo 14 i ell 16) pero jo tinc amigues k tenen novios fins i tot mes grans... I no ho aconsegueixo Entendre! Tambe em diu com a justificacio que seria molt raro ja que practicament som de la mateixa família. Pero el problema no es aquest ja que pel que diu sembla deixar les coses molt clres a l'hora de passar a l'accio es difernt:
Quan estem junts sempre va amb mi ens riem un munt, m'abraça, em fa petons per tot arreu, em mossega, fem brometes i fins i tot m'explica coses intimisimes dell. Quan passa aixo em sento a la gloria perk es com si fossim novios, pero despres em sento fatal, sola i desconcertad! Les meves amigues diuen k pel k els hi explico li agrado, pero llavors perk ho nega? Esk he intentat sincerarme un munt de cops i ell sempre te la mateixa resposta. No es bo per mi que fagi aquestes coses de mossegarme i ferme petons perk m'imagino coses k no son... Pero m'agrada tant k no vull dirli k pari.
Per altra banda la cosa k em fot mes esk la seva novia es diu igual k jo... I sembla que ho hagi fet a posta!! Seguranment son paranoies meves pero no puc aguantar mes en aquesta citiacio! No aconsegueixo oblidarlo i m'el estimo Moltissim!!
LEs meves preguntes son: creieu k li agrado? I si no que puc fer per oblidarlo?
Gracies inperdoneu per les faltes!! He anat rapid escribint ja k no vull que ho vegi ningu!! Petonets!
InterPersonal

Hola Marisol,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per les teves paraules i per la teva confiança!
Ostres, no deu ser fàcil la teva situació! Entenc que tinguis aquest embolic al cap i que el seu comportament et desorienti, però crec que ell ha sigut clar amb tu. Segurament no et vol fer mal, però sembla que no veu la vostra relació de la mateixa manera. Ell ja té una parella.
Sé que és dolorós el que t'estic dient, però a vegades cal fer un esforç i allunyar-nos d'allò que ens fa mal. Potser hauràs de començar a passar pàgina i posar una mica de distància entre tots dos (per molt que t'agradi passar estones amb ell), ja que potser a la llarga poden complicar més la situació, no creus?
No és fàcil oblidar una persona, però hem de pensar en el nostre benestar a llarg termini. Així que envolta't de les teves amigues, coneix gent nova i posa distància amb ell.... Veuràs com mica en mica deixaràs de pensar-hi tant
Una abraçada
www.consultajove.cat