Dificil pero possible
Lla meva situacio es una mica liada... en fi tinc ganes de coneixer un noi, no l'he vist mai cara a cara pero nose perquè sempre estic pensant amb ell i hi he arribat a somiar... crec que es bastant surrealista que ,'agradi ja que mai he parlat amb ell ni res pero nouse.. avui l'he obert per el facebook perque he llegit algunes vegades per la web que és bo per si vols coneixer algu o alguna cosa mes. Tinc amigues que el coneixen però nose ben be com fer per parlar-hi perquè es possible que no em contesti el missatge del facebook ja que no ens tenim agregats.. Buenu desitgeu-me sort i merci per tot el que feu! SOU ELS MILLORS! <3
InterPersonal

Hola adolescent!
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot felicitar-te per la teva empenta! És fantàstic que t'hagis atrevit a escriure-li un missatge, així pots veure quina és la seva reacció, si mostra interès en mantenir la conversa o no.
Per altra banda, m'agradaria ajudar-te a fer la diferència entre amor i atracció. L'atracció és un sentiment d'admiració cap a una persona. Tenim ganes d'apropar-nos i conèixer-la més, ja sigui perquè ens ha agradat el seu físic, ens agrada el que diu o ens agrada com es comporta... L'atracció és això. En canvi l'amor apareix quan coneixem la persona, quan hi hem parlat i com ens fa sentir, llavors podem parlar d'enamorament, i mica en mica construir una relació d'amor.
T'ho dic perquè potser així et serà més fàcil identificar els teus sentiments.
Una abraçada!!
www.consultajove.cat