no se si estic preparada...
Hola tinc 14 anys hi m'agradaria que em donesiu un consell.
ja fa mesos que estic amb un noi que l'estimo molt i ell es un any més gran que jo, ademés de ser novios sóm millors amics i ens ho expliquem tot. Ell està preparat per tenir relacions (fer-ho) però jo no ho se, esque confio molt amb ell i a vegades penso que si estic preparada però no ho se.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Nosaltres no podem saber si tu estàs preparada o no, la que ho ha de sentir ets tu mateixa, no només la confiança en ell (que és molt important) sinó si tens curiositat per engegar la teva vida sexual en parella, si sents que pots responsabilitzar-te del que passi (els actes tindran unes conseqüències a curt i a llarg termini), si tens ganes de descobrir, etc.... si et sents excitada o no....
Tot això és important! Per tant, valora si vols o no, i també pensa que tens dret a canviar d'opinió en el moment que sigui! Si dius "vale si" i de cop vols parar, ho has de dir i ell ho haurà de respectar.
Gràcies per la teva confiança!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat