Massa atabalada!!!
Hola!!! Crec k m'estic atabalant massa... Fa unes tres setmanes vaig deixar un noi amb el k vaig estar sortint aproximadament 1 mes. Aquest noi al principi em deia coses com tallat les ungles, no te les pintis, posat roba ample… El cas és que tot el que ell em deia jo ho feia. Va arribar-me a pegar, inclus em va tirar el seu patinet amb la intencio de donar-me. La cosa es k despres de tallar amb ell em va començar a dir coses de les quals jo passava perque pensava que passant arribaria un moment en el k ja no em diria res mes, pero no va ser aixi ja que estava un dia a classe i em va començar a fotre patades per sota de la cadira. Jo li vaig dir als meus pares i van anar a parlar amb la directora. Uns dies despres em va enviar un audio des del mobil d’un amic insultant-me. Al final els meus pares i jo el vam anar a denunciar ensenyant-li a la policía l’audio i tot. Despres de fer aquesta denuncia m’he adonat de que no ha servit absolutament per a res, ja que ell va pel poble com sempre i el deixen anar sol, i jo no puc ni tan sols anar sola a l’institut que esta davant de casa meva. Al damunt la directora del meu institut em va dir k ja estava be d’insults i de problemes, quan el que deia coses i el que anava a fotre era ell, i jo sempre m’he aguantat fes el k em fes per no causar mes problemes. La qüestio es k ara no puc ni sortir sola, no em puc connectar a la majoria de xarxes socials x qualsevol cosa k pugui passar ni puc fer res. Que podria fer perque em deixessin fer vida com la d’abans??? Merciii!
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Em sap molt greu la situació que estàs vivint. Ets molt valenta! i vas fer les accions que calen per evitar no allargar aquesta relació tan perjudicial per tu. Es fantàstic que hagis tingut confiança amb els teus pares i que hagueu emprès accions legals per posar-hi fi.
Sé que és difícil el que et demanaré, però hauries d'intentar que el que ell faci no t'influeixi en el teu dia a dia. Si vols connectar-te a les xarxes socials, ho pots fer. I si ell et molesta, existeixen eines per bloquejar o denunciar un usuari (així que fes-les servir). Pel que fa a sortir de casa, demana a les teves amigues que t'acompanyin, o quedeu en algun lloc proper. Així et sentiràs més segura.
És important que ell noti que no té cap tipus d'influència sobre teu. Cal que siguis valenta, però ja has demostrat que ho ets ;)
Molts ànims i continua per aquest camí. No podem permetre que una altra persona ens influencii tant en la nostra vida!
Una abraçada molt forta!
www.consultajove.cat