Qwerty
Hola, m'agadaria ser anonima! Be, ara (just un mes abants de cumplir 14) m'ha baixat la primera regla. Estic molt preocupada perque a mi m'agradaria tenir els pits mes grans i nomes faig una 80 a :( encara en poden creixer fins una 85? I una 90?
No crec que hi hagi pas genetica pq la meva mare a la meva edat estaba super desonvolupada i io quasi res.
Be, nomes m'agradaria saber aixo, quant en poden creixer.
Anissa Ouali

Hola Botasdelluvia!!
No et preocupis, perquè el consultori es totalment anònim!
Sobre el teu dubte, si ara just t'ha vingut la regla (fa un mes), doncs la resposta és que ara just començaràs a notar més el teu desenvolupament, per tant els pits poden créixer. No et puc dir fins quina talla creixeran, 85 o 90, però el que si que et puc dir és que el teu cos necessita el seu temps per desenvolupar-se, i els pits també.
És cert que, a vagades, va ver fixar-se en la genètica, per exemple, la teva mare, a quina edat li va venir la regla o a quina edat es va desenvolupar, però això no sempre es compleix ni funcionem igual que les mares.
Espero haver estat d'ajuda! un petó!!!
Anissa Ouali, @AniOuali