necesito anar al psicoleg??
hola!
tinc 11 anys, en fare dotze i estic rara. no se, estic sempre trista, e suspes un conrol, que es el primer que e suspes aquest any, no tinc ganes de fer res. ahir a l nit no podia dormir, i vaig començar a plorar, el meu pare va morir quan era un bebe. no sem donen be els numeros. soc de lletres, odio les mates, no sem donen be, es el control que e suspes. al primer trimestre vaig ttreure un be, al segon un notable, i el terxer esta per veure... pero, tret un tres, un tres, qui treu un tres a primaria?? estic estresada, les competencies, per facils que siguin, man consumit, no puc, ploro per la tonteria mes gran de totes,o, pel meu pare.... nose s necesito ajuda, no li dic a ningu, prk no li vull dir a ningu. ningu m'enten, que els i dic??? ajudam, com superar la mort del teu pare 11 anys despres de morir... que faig??? no u se, que faig...
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per confiar en nosaltres. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
La tristesa és una emoció que forma part de la nostra vida i és important que aprenguem a viure amb ella. Això no vol dir que no sempre estiguem tristos, sinó que sapiguem gestionar-la bé.
Sé que potser penses que ningú t'entén, però estic segura que la teva mare et nota que estàs més trista i potser no sap com demanar-t'ho. Per què no proves de confiar en ella? Segurament li agradarà saber que penses en el teu pare i que t'agradaria saber coses d'ell. Sovint creiem que si parlem de la persona que falta, farem posar tristos als altres, però és millor parlar-ne i compartir amb els altres aquesta pèrdua.
També et recomanaria que parlessis amb la teva tutora, ja que possiblement et pot donar alguna pista per afrontar els estudis.
Confia en la gent del teu voltant, no estàs sola. Comprova-ho!
Una abraçada!
www.consultajove.cat