Problema important amoros
Hola! Voldría fer una consulta sobre un tema que em preocupa...
Faig segon d'ESO, i us enrecordeu que vaig fer una consulta dient que com podría saber que ell està enamorat de mi, o com puc fer per agradar-li. El cas és que vam començar a parlar molt i fa uns mesos em va dir que jo li molava. Fins aquí perfecte, jo estaba que no m'ho podría ni creure, la veritat, jeje... En fi, vam estar parlant però no hem arribat a sortir. No ens parlem cara a cara per la vergonya. Però ens estimem molt. El cas, es que un día em va dir que m'oblides dell, que ens oblidessim que ens estavem fent mal l'un a l'altre, i jo li vaig dir que sería superdificil i tal. Després al día seguent em va dir que oblides el que em va dir, que encara no sap si oblidarme o no, i ara m'he cansat perquè ja m'havia deixat de parlar casi, i només em parlava per lo que le interessava, i vam acabar discutint fins arribar a un punt greu. Jo sé que m'estima molt i jo a ell però no se si lo millor és oblidar-nos de tot. La veritat és que no vull oblidar-me perquè ell ho ha sigut i és tot per mi. Quan dic TOT és TOT, jeje. Però si serà el millor... El seu millor amic i jo, parlem molt perquè també es el meu millor amic, i el que em mola li va dir que m'estimava i tot... I sé que es veritat...
A part, hi ha un altre nen de la meva classe, que abans no ens portavem gaire bé però ara ens hem conegut millor, i, sincerament, desde que ha passat això de barallar-nos amb l'altre, m'estic començant a enxoxar d'aquest amb qui ara em porto genial. Però no vull, perquè tinc por de perdre l'altre per sempre o de que em passi el mateix amb aquest. A més, és molt poc possible que surti amb aquest nou perquè ell és molt guapo i tot i sol anar amb les nenes "que es fan veure" diguem-ho així. En fi... No sé que fer. Ajudeu-me...
Sento aver-ho fet molt llarg, però no vull que falti cap detall.... Merciii
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
M'alegro molt que t'atrevissis a fer el pas i començar a parlar amb ell! A vegades les relacions funcionen bé i d'altres... és més difícil, però fins que no es prova, no es pot saber!
Et diré que una relació ha d'aportar benestar, ha de ser còmode i totes dues persones s'han de sentir estimades, enteses i respectades... Si sents que discutiu massa amb aquest noi, potser t'hauràs de plantejar fer-hi alguna cosa, no?
Cadascú tria quins són els seus límits. Què volem aguantar i què no estem disposats a aguantar. Tens tot el dret a tallar aquesta relació o a posar-hi una mica de distància per veure si millora la relació. Has de mirar per tu, d'acord?
Una abraçada!
www.consultajove.cat