Suïcidi
Al Novembre va començar la meva adicció de tallar-me braços i cames per relaxar-me, per evadir els problemes. Aquest any m'ha començat a anar tot malament, la meva gossa la van atropellar, la meva avia va morir, i em vaig enamorar del exnovi d'una amiga, greu error ja que vaig perdre l'amiga i el noi. Vaig tornar-me gotica, el cual va provocar les critiques de molta gent. Tinc una amiga que es una mala influencia pero es com una germana per mi, aquest tercer trimestre he començat a petar-me clases, els meus pares se'n van enterar i m'han tret el movil, diuen que si repeteixo 3r hauré d'anar a un internat i jo se que hi aniré. Per evadir-me d'aquests problemes vaig començar a robar i a quedar per la nit. Tinc bulímia, cosa que vomito tot el que menjo quan em dono conta de que estic menjant o m'obligen. He intentat suicidar-me tallant-me els braços de forma horitzontal pero no va funcionar, em compraré un bisturí ja que amb aixo et pots morir, encara que no se si faig el millor, la veritat es que no veig la meva vida més enllà dels 20 anys, em sento molt sola ja que els meus pares no entenen les depresions que tinc, els meus germans creuen que me la suda tot i en ma vida he sortit amb algu, mai m'han donat un peto a la boca i les meves amigues lliguen un munt mentre jo soc la unica que mai s'ha liat ni res amb ningu, de fet em fa por fer-ho.
Es una mica llarg pero he intentat resumir el que em pasa, jo crec que la millor solució es el suïcidi.
InterPersonal

Hola Magia Potagia 2!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que estàs passant per una mala època. Tots tenim èpoques així, la vida és complicada i no podem esperar que ens doni regals. Només tenim dues opcions: o fer-nos-la fàcil i disfrutar del que tenim o amargar-nos la vida i el dia a dia. Si tries la opció dos, ho estàs fent molt bé, no canviis i segueix així. Si decideixes que vols fer un canvi, comença a escollir altres opcions. Assumeix les teves responsabilitats (estudia) i gaudeix de la teva gent, sigui quina sigui, mai estem sol. Si vols parella fes coses per aconseguir-la.
Anar sempre en contra dels altres i estar enfadada és una opció per amargar-se la vida!! Tu decideixes! Abaixant les resistències sempre s'aconsegueix més!
ELisabet Aulet www.interpersonal.cat