Tema d'ungles😞
Hola, gràcies per respondre els dubtes dels adolescents, que son bastants
Mira el tema es que tinc 13 anys, des dels 6 que hem mossego les ungles i he provat amb esmalt d'ungles de colors i dels que son per gent que se les mossega i no hem funviona, al principi res però despres torne, el problema es que tinc una mica de complex i voldria consells per a solucionar el meu problema sense haver d'anar al metje.
Gràcies!
InterPersonal

Hola marmicer! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs et diria que si és un hàbit tan important per tu no ho hauries de deixar de fer de cop. Seria contraproduent que ho vulguis deixar d'un moment per altre.
Segueix fen-t'ho. Has de seguir mossegan-te les ungles però fer-ho d'una manera molt concreta , i és molt important que ho facis aixó. Alimentat de les ungles , però alimentat només amb 8 ungles. les altres dues te les has de deixar llargues, tria les que vulguis er deixar-te llargues, però només 2! Jo crec que si t'alimentes de 8 i te'n deixies dues de llargues ja en tindràs prou per seguir la dieta.
Endavant!
Eli Aulet
www.interpersonal.cat